1 Aralık 2012 Cumartesi

Ünlülerin Dekorasyoncusu


Ünlülerin Dekorasyoncusu
Rasim Ortaşengün 
başarısındaki sırrı açıkladı;

ANKARA-Ondört yıldır dekorasyon işleriyle uğraşan iki yüksek okul diplomalı Rasim Ortaşengün meslekteki başarısının sırlarını gazetemize açıkladı.
                Ortaşengün, kendisiyle görüşen gazetemiz muhabirine şu bilgileri verdi; “1972 de Ankara’da doğdum. Kastamonu ili Araç ilçesi Sarpun köyündeniz. İki yüksek okul bitirdim.  Hem elektrik mühendisiyim, hem de Anadolu Üniversitesi İktisat Bölümü mezunuyum. Önce elektrik işleri yapıyordum. Bu sırada binalarda yapılan dekorasyon işlerini beğenmiyordum. 1998 yılında elektrikçilik işimden vazgeçerek dekorasyonculuk işlerine başladım. İşimden de memnunum” dedi ve sorumuz üzerine başarısındaki sırrı da şöyle anlattı;
                “Benim başarımdaki sır; Planlı, programlı, disiplinli çalışmak ve işte kaliteyi ön planda tutmaktır. Ayrıca, müşteri memnuniyetini görmek de prensiplerimin baş sırasında yer alıyor” dedi ve ekledi; “Aileme de çok şey borçluyum. Düzenli bir aile yapımız var. Daima ailecek işbirliği ve dayanışma halindeyiz. Elbette başarıya yalnız gidilmez. Derler ki, (Her başarılı erkeğin ardında bir kadın vardır). Benim yanımda da belirttiğim gibi ailemiz var. Onlara da teşekkür borçluyum”.

İletişim, e-mail: sengundekorasyon@hotmail.com

(Haber: İsmail Kara)                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder